Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo mensen, Mijn vraag is hoe kan ik met vrienden Fifa 12 online spelen op de ps3 zonder dat er hele tijd verbinding verbroken komt te staan?

Ik heb Thomson 312905 als internet router

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ligt aan of je internetverbinding of aan de connectie van je account met psn. Ik had hetzelfde probleem. Gewoon ps3 resetten, netwerkverbinding opnieuw instellen of je ip adres vernieuwen. Blijft het probleem zich dan nog steeds voordoen kan je het beste contact opnemen met je provider om je internetsnelheid te verhogen (dit laatste heb ik gedaan en heb sindsdien geen problemen meer gehad)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet even je verbinding testen op je ps3. Dit doe je via, instellingen --> netwerkinstellingen --> internetverbinding testen. Als er dan bij nat type 3 komt te staan is dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak. Dit moet je omzetten naar nat type 2. Dit moet je doen door in je router poorten open te zetten naar het vaste ip adres van je ps3. Als je hier geen verstand van hebt, raad ik je aan iemand daarvoor in te huren. In mijn bron vind je meer info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding