Pictogrammen zij onderstreept op het bureaublad , hoe krijg ik die strepen weg?

De pictogrammen zijn onderstreept en ik wil dat liever niet, hoe krijg ik dat weg
bijvoorbaat dank
Jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Onder Windows kun je mapopties instellen en daar kun je opgeven of de pictogramtitel altijd of alleen bij aanwijzen onderstreept wordt. Controleer deze instelling eerst. Onder Windows Vista is dat via: Start > Configuratiescherm > Mapopties. Heb je een andere Windowsversie dan kun je eventueel de help raadplegen over waar 'mapopties' te vinden is. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar "deze computer" (verkenner)
Kies Extra
Kies mapopties
aanvinken: "pictogramtitels onderstrepen bij aanwijzen"

Nu zie je alleen het streepje als je met je muis in de buurt
komt.