Whatsapp downloaden ?

Mijn creditcard doet het op het moment niet, ik heb dat click and buy geprobeerd maar dit werkte niet. Iemand een andere manier om whatsapp te downloaden voor een iPhone ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Update naar iOS 5.1.1 en dan is de bug click and buy opgelost
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 tip maak geen gebruik van Click & Buy
google er maar es op - slechte kritieken
gebruik gewoon een Itunes kaart
11 jaar geleden
je zou het kunnen proberen via een kennis met een ge-jailbreakte iphone die dan het installatiebestand naar je toestuurt. via android werkt dit wel in ieder geval. je zou het anders nog kunnen proberen wie www.whatsappoppc.net maar dat is volgens mij wel de android versie