Hoe kan ik van pc 1 een brief uit word naar pc 2 zetten?

Ik kan wel naar het e-mail adres van pc 2. Maar hoe krijg ik dan de tekst in word?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het bestand in word als een bijlage in de e-mail verzenden.
Als je dan op PC 2 de e-mail opend en de bijlage staat het nog steeds in word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank voor je antwoord en zo simpel, heb het meteen geprobeerd en het werkt!

Andere antwoorden (5)

Of de tekst van de email kopiëren en plakken in een wordbestandje.

Of op een usb-stick zetten en dan kopiëren naar de harde schijf van de tweede computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 Maak met de linkerkant van de muis alles blauw.
2 zet het pijltje van de muis op het blauwe en klik dan op de rechterkant van de muis.
3 dan zie je kopieren staan klik daar met de linkerkant van de muis op kopieren.
4open met de linkerkant van de muis word.
5 ga met de pijl op het open veld staan en klik op de rechterkant van de muis dan zie je plakken staan.
6 klik met de linkerkant van de muis op plakken en alles staat in word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog een paar mogelijkheden:
- Een netwerkje vormen van de PC's en dan oversturen.
- Ergens op internet parkeren en dan ophalen.
- Uitprinten en overtikken ;)
AWM
14 jaar geleden
voor school doe ik het altijd in een email als bijlage en open het op school.
thuis zet ik het op een usb-stick en dan weer naar pc2 kopiëren.
maar eigenlijk zijn alle opties al genoemd hier boven, je kan kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur naar je eigen email adres.
En ga bij pc 2 naar je email adres inbox open de document. En dan heb je het.

succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal waar, bedankt +1