Op mijn laptop met vista blijft de klok niet lopen. Bij slaap of uitstand stopt hij op de tijd bij het uitzetten. Wat te doen?

De klok stopt ook na een tijdje bij gewoon aanstaan. Het is een HP. De cmosbatterij is goed en de timeservice loopt.
De biossettingen worden ook onthouden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk hiermee op te lossen:
Ga naar Start> Alle programma's> Bureau-accessoires en klik met de rechtermuisknop op Start
on the Command Prompt and choose "Run as administrator". op de Command Prompt en kies "Als administrator uitvoeren".
Type in: SFC /SCANNOW and press your Enter key. Type in: sfc / scannow en druk je Enter-toets.