Hoe zorg ik dat mijn geluid het weer doet?

Ik wilde mijn computer een beetje opschonen omdat hij al aardig traag werd. Toen zag ik een programma staan genaamd Wizard High Definition Audio Software. Ik heb dat verwijderd, omdat ik dacht dat ik het niet nodig had. Nu doet mijn geluid het niet meer. Stomme fout, ik weet het. Hoe zorg ik dat mijn geluid het weer doet?

Weet jij het antwoord?

/2500

je kan of je gehele systeem naar een systeemherstelpunt brengen of: device manager, op de audio kaart gaan staan, kiezen voor optie: roll-back driver Anders het verwijderde progje opnieuw downloaden.

Probeer te achterhalen welk merk geluidskaart je hebt en download de drivers opnieuw. Het handigst: Configuratiescherm > Apparaatbeheer > Apparaatstuurprogramma's bijwerken. Kijk daar of er "Besturing voor geluid, video en spelletjes" staat, klik het aan, klik met rechts op het ding met Audio dat eronder komt en klik op Apparaatstuurprogramma bijwerken. Succes!

Het geluidsknopje aanzetten

Kan het zijn dat die nog in uw prullenbak zit ? Dan kan u die terug plaatsen. Zo niet dan is er normaal een CD meegeleverd met alle drivers erop. Heeft u ook deze niet dan kan u bij uw merk gaan zien op internet waar u normaal die drivers ook moet vinden. Veel geluk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100