is de hp paviljoen G6-1345ED een goede computer voor de middelbare school?

is de hp paviljoen een goede laptop voor de middelbare school?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik doe zelf het een en ander met ICT en voor school werk is zo AMD ding zeker goed genoeg. En je kan er ook nog leuke online Fps games op doen. Kortom als je er niet nieuwste games als BF3 MW3 op wilt doen heb je prime ding en goed merk voor niet al te veel :)