hoe kan ik dit doen met Mysql , sql queries?

ik heb een site gemaakt die nu klaar is en ik wil graat een competitie tabel en wedstrijden schema maken via Mysql en php, maar ik weet niet welke codes moet gebruiken, met invoeren etc ben ik wel goed in maar die codes niet, ik heb een online management game gemaakt over voetbal, maar wil zeg maar ware teams en spelers erin hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

MOgelijk moet je eens kijken bij www.gratiscursus.be daar staan diverse cursussen voor joomla en dreamweaver.
Programma's die van sql gebruik maken
Frank