Een totale digibeet op afstand MSN laten installeren, en wel zo dat er verder geen rotzooi bij geinstalleerd wordt. Hoe doe je dat?

Ik wil iemand op afstand graag MSN laten installeren. Het probleem is dat als ik er zelf bijzit dat ik dan wel weet wat je wel of niet aan/uit moet vinken, maar via email is dat wel even wat moeilijker.

Het gaat vooral om het elkaar simpel 'face to face' berichten te kunnen sturen. Zij vraagt mij nu vaak advies via email over de layout van haar website/winkel, en dan is het over en weer emailen, wachten tot zij heeft gezien wat ik bedoel, wachten op haar antwoord terug, etc.

Ik heb het er zelf al op staan dus ik kan het voor mijzelf ook niet meer nakijken hoe zij dat het beste en meest simpel kan doen.

Kan iemand mij hier even een kort maar krachtige tutorial geven die ik haar kan sturen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet echt een geweldige tutorial, maar misschien is dit al voldoende als uitleg voor de installatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De tutorial kan ik niet voor je maken, maar ik zou wel proberen om hulp op afstand in te schakelen. Als zij jou uitnodigt om te helpen, kun je zien wat ze doet, en bovendien zelf msn voor haar installeren gedurende die help sessie.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.xpdokter.nl/help_xp.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan je doen als volgt:
1. Ga naar www.teamviewer.com en installeer de applicatie.
2. Laat de ander ook naar die site gaan en laat die persoon 'Klantmodule' aanklikken en starten.
Middels de gegenereerde code en wachtwoord, kan je nu de PC op afstand overnemen en 't voor haar doen.

Toegevoegd na 3 dagen:
Als ze die klantmodule niet kan vinden: dit intikken kan ook:
tr.im/NeemPCover