Waar kan ik Google terug instellen als standaard browser?

Ik heb weer iets gedownload en het heeft het gevolg dat ik nu een ander standaard browser heb. Waar ergens kan ik gewoon Google terug instellen als mijn standaard browser? Ik heb een Toshiba Satellite en windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google is een zoekmachine en geen browser; dus dat kan niet. Je kunt wel een standaard zoekmachine definiëren in je browser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ok dan een zoekmachine, maakt niet uit

Antwoorden (2)

In Google Chrome,ga rechts boven naar de moersleutel dan naar instellingen en daar dan onderaan standaard browser instellen.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat inderdaad bij Google Chroome maar ik zie nergens standaard browser staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohw jawel ik heb het! Bedankt!!!
Als u de Google toolbar gebruikt kan u op het embleem "Google" rechts klikken en daar als standaard browser instellen bij de Google toolbar opties op de algemene pagina.