Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je in Outlook 2010 instellen dat je bij het verzenden van e-mails automatisch 'n vraag krijg met verwijderen of opslaan? Alleen bij sent items

De manager gaf mij als opdracht uit te zoeken hoe je in Outlook 2010 ervoor kunt zorgen dat je bij het verzenden van e-mails een automatische melding krijgt: verwijderen of opslaan? Dit hoeft overigens alleen bij sent items. Ik heb al geprobeerd bij Rules een nieuwe aan te maken, maar dit was niet hetgene wat ik zocht.

SAMENVATTING:
De manager wilt dus dat er een automatische melding komt, als hij een e-mail verzend. Deze melding vraagt dan of hij het bericht wilt verwijderen of opslaan. Hij wilt het bericht dan kunnen opslaan in een andere map dan Sent Items.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
511

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze optie is helaas niet aanwezig in O-2010
En persoonlijk lijkt het mij ook arbeidsintensiever, je krijgt een extra vraagstelling die al of niet bevestigd dient te worden.

Prettiger en mischien handiger zou zijn om aan het einde van de werkdag de gehele map sent items te archiveren in de daarvoor bestemde map.
Daarmee voorkom je dat je mischien toch perongeluk stiekem een verkeerd document weggooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding