daemon tools werkt niet lekker hij doet vervolgens niks nadat hij zegt bezig met mounten van image?

als ik op mount image klik en ik selecteer het bestand wat hij moet openen(mounten) dan krijg ik vervolgens een schermpje bezig met mounten van image en vervolgens doet hij helemaal niks meer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Daemon tools is illegaal he :)

Maar ik weet denk ik wel wat het probleem is. Als je een ISO mount dan is dit een soort virtuele CD. Deze heeft dan ook een schijf. Als je de image mount en dan naar "Deze computer" navigeer zou daar een schijf met de CD moeten staan. Als dit niet werkt dan moet je het opnieuw installeren, als administrator uitvoeren of als uitzondering voor je virusscanner en firewall maken. Hopelijk werkt dit en anders hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is hem heel erg bedankt voor u hulp dat was dus het probleem

Andere antwoorden (1)

heb je al geprobeerd pc opnieuw op te starten?
of probeer anders eens hem opnieuw te installeren....