hoe verwijder ik balpen strepen van een computerscherm?

Dochtertje vond geen teken papier.

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal kun je het met een gewoon sopje verwijderen, anders kun je soms ook met een gummetje het proberen te verwijderen. succes ermee!

Bronnen:
internet

Als een gum of een sopje toch niet blijkt te werken kun je altijd nog overwegen om het weg te halen met terpentine of wasbenzine. Je pakt dan een stuk toiletpapier of keukenpapier en dept dit erop en maak het scherm ermee schoon. Over het algemeen moet een sopje als het inkt niet te hardnekkig is en er telang op zit ook prima werken. Succes ermee!

Bronnen:
Eigen ervaring

Met beeldreinigingsvloeistof. Te koop bij elke computerwinkel of Action. Ik neem aan dat je een lcd of tft scherm bedoelt. Als dit zo is zeker NIET met zomaar een schoonmaakmiddel doen.

Persoonlijk zou ik gewoon alcohol gebruiken (je kent die gedenaturaliseerde flesjes wel vd drogist). Sterk spul maar verder niet echt bijtend oid. Dat is dan ook het hoofdbestanddeel (naast water) van zo'n kant en klare schoonmaakmiddeltjes die je bij computerzaken kunt krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100