Keert www.shopkorting.nl het toegezegde bedrag wel uit?

Ik heb een aanmelding geplaatst bij KPN voor internet plus bellen via de site www.shopkorting.nl. Alles is gegaan zoals het hoort. Nu kreeg ik een orderbevestiging van KPN met een tijdstip erop. Dat tijdstip is een anderhalfuur eerder dan dat de aanmelding daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Nu wil shopkorting om deze reden het bedrag (20,00) euro niet uitkeren. Mij werd aangeraden contact op te nemen met KPN, het gebeurt volgens shopkorting wel vaker dat er een onjuist tijdstip wordt vermeld op de orderbevestiging van KPN. Ik heb de KPN een e-mail gestuurd over deze kwestie een 1,5 week geleden, maar KPN heeft nog niet gereageerd. De e-mail heb ik gestuurd naar info@kpn.com. Wat kan ik verder nog doen om de toegezegde 20,00 euro te incasseren?

12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Absoluut melden bij Tros Radar. Ook aan KPN en Shopkorting vertellen dat je hiervan melding gaat maken bij Tros Radar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben benieuwd ;)
joro
12 jaar geleden
Dirkje0643, bedankt voor uw antwoord, goed idee!
joro
12 jaar geleden
Vandaag heeft Shopkorting mij laten weten, dat ze toch tot uitkering overgaan!

Andere antwoorden (1)

Beste Joro,

Kunt u contact opnemen via het contactformulier van Shopkorting? Dan zullen wij uw vraag nogmaals in behandeling nemen.

Dit kan via onderstaande link
http://www.shopkorting.nl/fcontact

Shopkorting betaalt kortingen uit, dus het is belangrijk dat u met ons contact opneemt en niet met KPN.

We zien uw e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Marielle de Koning
Customer Relations
Shopkorting.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joro
12 jaar geleden
Mevrouw De Koning, u hebt mij onderstaand antwoord gestuurd, nu begrijp ik het even niet meer....... Het bewijs moet liggen bij uw bevestigingen van uw betaling/bevestiging en bij de webshop.

Aan de hand van uw clicktijden kunnen wij zien of u was ingelogd en of u de juiste stappen heeft genomen.
Nu zien wij dus dat u eerst de KPN bevestiging heeft ontvangen en pas daarna heeft ingelogd met uw account. Dit betekent dat de aankoop niet via onze link heeft plaatsgevonden en dus buiten ons om is gegaan. Dit is dan ook de reden dat uw korting in uw account niet is geregistreerd. Het beste is toch om nog contact op te nemen met KPN en na te vragen wanneer u deze bestelling geplaatst heeft.

Mocht u van KPN toch een ander tijdstip hebben ontvangen, dan zien wij die bevestiging graag tegemoet. Op dit moment kunnen wij helaas geen korting achterhalen.

Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Mariëlle de Koning

Customer Relations

www.shopkorting.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste joro, Kunt u ons uw emailadres doorgeven waar u een Shopkorting account mee heeft en dit doorsturen via ons contactformulier? Alvast bedankt. Mvgr. Marielle de Koning
Customer Relations
Shopkorting
joro
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik u zojuist opgestuurd en graag zie ik uw reactie spoedig tegemoet.