Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wil windows vista Premium op nieuw installeren maar lukt niet door beveiliging?

pc van mijn overleden vader kan ik niet opnieuw installeren
als ik er iets af haal of opnieuw installeer, dan is er na de herstart niets gebeurd. wat ik er af had gehaald en weggegooid staat er dan weer gewoon op ergens zit er dus een beveiliging? wie weet wat ik moet doen al vast bedankt
Richard

Toegevoegd na 6 dagen:
Is niet helemaal goed begrepen ,ook als ik windows op nieuw
installeer op c en op d van alles heb weggehaald en verwijderd via de prullenbak en dan Windows opnieuw opstart dan is er niet gebeurd al het oude staat er gewoon weer op. dus is de pc met iets beveiligd zo dat je geen programma's kunt verwijderen og toevoegen .
graag reactie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

als je de dvd van Windows Vista hebt stop je deze in de dvd-rom.
laat Vista opnieuw installeren en daarbij de oude versie verwijderen.
Dit zou moeten werken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Windows Vista opnieuw installeren

Als u Windows Vista volledig opnieuw wilt installeren, waarbij de standaardinstellingen van Windows worden hersteld, gaat u als volgt te werk. (Lees als er sprake is van een probleem met Windows eerst Wat u kunt doen als Windows niet correct start. In dit onderwerp wordt uitgelegd hoe u de installatieschijf van Windows kunt gebruiken om problemen te verhelpen, zonder dat u Windows opnieuw installeert.)
Waarschuwing
Waarschuwing

Het is (zelfs wanneer u Windows op een vaste schijfpartitie installeert) raadzaam om een back-up van uw bestanden te maken voordat u Windows opnieuw installeert. Als u een schone installatie uitvoert, worden de huidige versie van Windows en alle persoonlijke bestanden vervangen.

Zet de computer aan en plaats de Windows Vista-dvd of -cd.

Volg de instructies die worden weergegeven op de pagina Windows installeren en klik vervolgens op Nu installeren.

U wordt aangeraden de recentste updates te downloaden via de pagina Belangrijke updates voor installatie downloaden, zodat de installatie goed wordt uitgevoerd en uw computer wordt beschermd tegen beveiligingsrisico's. U moet over een internetverbinding beschikken om deze updates te kunnen downloaden.

Wij raden u aan uw productcode van 25 tekens op de pagina Geef de productcode op om de computer te activeren in te voeren om problemen tijdens het activeren te voorkomen.

Klik op Ik ga akkoord met de licentievoorwaarden op de pagina Lees de licentievoorwaarden als u de licentievoorwaarden accepteert.

Volg de aanwijzingen op elke pagina. Klik op Aangepast op de pagina Welk type installatie wilt u uitvoeren?.

Selecteer op de pagina Waar wilt u Windows installeren? de partitie waarop u Windows wilt installeren.

Klik op Volgende om de installatie te starten. Er wordt mogelijk een compatibiliteitsrapport weergegeven.

Volg de instructies.

Opmerking
Opmerking

Installeer nieuwe antivirussoftware of schakel de bestaande antivirussoftware in als de installatie is voltooid.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb je dan wel de harde schijf geformatteerd?
Dan zou nl. alles weg moeten zijn.
misschien dat je via de link verder komt.
suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing