Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via mijn hotmail adres verstuur ik altijd e-mails naar anderen met een website met foto's op of zo maar dat doe ik niet zelf hoe kan je dat stoppen ?

in het bericht staat er dan een tekstje die zegt van kijk naar deze foto's via deze website maar naar het schijnt is het een of ander virus maar mijn anti virus reageert daar niet op. hoe kan ik het stoppen of wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

dat zijn spam berichten. meestal helpt het als jij je wachtwoord verandert dan gaat het weg. en verder natuurlijk niet op reclame en reclame linkjes of ergens zomaar je email adres invullen want daardoor krijg je dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hotmail-account is 'gehackt' door een virus. Ooit heb je ergens op een site die niks met hotmail te maken heeft, je password ingevoerd (waarschijnlijk om zelf dit soort foto's te kunnen bekijken). Het virus verstuurt nu uit jouw naam, met jouw username en password, mailtjes naar andere hotmailgebruikers.

Verander onmiddellijk je password! Het versturen van de mail houdt daarna op. Daarna moet je je computer nog grondig checken op mallware.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel, ik heb ditzelfde akkefietje toevallig vorige week ook gehad en dat had niets te maken met wat ikzelf ooit gedaan had op een of andere site. Ik kreeg een email van een vriend met als onderwerp: (no subject). Toen ik aanklikte was er alleen een verwijzing naar een website wat onmiddellijk mijn achterdocht wekte. Heb NIET op de link geklikt, maar het was genoeg om alleen al die mail te openen. Onmiddellijk werden emails van mijn adres verzonden naar mensen in mijn contactlijst, inclusief naar mezelf... Idd na verandering password hield het gelijk op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje, ze worden ook steeds agressiever!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing