Met een router die een satellietverbinding heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het 3G-netwerk van T-Mobile heeft vrijwel overal goed bereik, dus het maakt niet uit of je in de trein, in de auto, of ergens op een terrasje zit.

In de trein is geen wifi-hotspot van T-Mobile.

Om zelf een wifi-hotspot op te zetten heb je een smartphone nodig waar deze mogelijkheid op zit. Dan maak je van je toestel een gratis wifi-toegangspunt voor andere gebruikers. Het verbruik van de anderen echter, gaat wel van jouw databundel af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de trein is wel een hotspot van T-mobile
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt. Maar alleen in de intercity.
Het werkt heel eenvoudig. Je zet de computer aan, zoekt naar draadloze netwerken en kiest de T-mobile. Dat is een onbeveiligd netwerk. Je kan erop zonder paswoord in te typen. Je krijgt eerst een standaardscherm te zien van de NS, met de tijd dat je aankomt en dergelijke.
Vervolgens kun je internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraag was hoe je een gratis hotspot opzet, en jij legt uit hoe je verbinding maakt met een gratis hotspot.
het opzetten van een hotspot en het gebruiken ervan zijn 2 compleet verschillende dingen, weetjewelweetjeniet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is anders dan de toelichting. Daarom geef ik antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ De vraag i.c.m. de toelichting is onduidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet de vraag verwijderd worden omdat deze niet aan de richtlijnen voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag verwijderen? Dat is helemaal niet nodig. Alleen de toelichting schept wat verwarring. Maar daar komen we wel uit :)