Hoe krijg je een youtube account terug?

Gisteren is het account van Bardo Ellens "Banjomovies" verwijderd vanwege valse beschuldingen die niet kloppen. Maar hoe krijg hij zijn account weer terug. Want het is oneerlijk van youtube dat Bardo hiermee zit en zijn banjolegionen. En als hij zijn account niet terug hoe kun je dan protesteren tegen youtube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Youtube heeft een monopoly, er is (bijna) geen alternatief. Het is aan Youtube om te beslissen of hij wel/niet zijn account terug krijgt. Wat momenteel gebeurd (het posten van filmpjes dat hij zijn account terug moet krijgen) is momenteel de beste optie, hierdoor gaat het i.i.g. opvallen bij de mensen van Youtube.