Heeft iemand release info over de Asus Pad Transformer Infinity ?

Hallo,

Ik was van plan om de Asus Eee Pad Transformer Prime te kopen, maar omdat ik hoorde dat er WiFi en GPS problemen zouden zijn, en dat ik hoorde over een betere met een Full HD scherm dacht ik dat ik even zou wachten..
Maar het is al 2 maanden later, en nog steeds geen meer info over de Infinity gehoord.
Heeft iemand nog informatie dat hij na of voor Juni komt ?

Dank u,
Patrick

PS. zijn die WiFi problemen echt heel erg ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De exacte datum is nog altijd niet bekend maar de verwachting is in het tweede kwartaal van 2012, uiterlijk in Juni als alles loopt zoals verwacht.

Hier even een artikeltje over de WIFI problemen. En voor in hoeverre er sprake is van het probleem. http://www.tabletsmagazine.nl/2012/01/asus-geen-wifi-problemen-transformer-prime-in-nederland/