Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je van @gmail.com iets anders? bijvoorbeeld Lukas@iets.com

Ik wil graag bij mijn e-mailadres: l....b.......@gmail.com
gmail.com weg halen en daar iets anders neer zetten kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Een eigen site maken, waardoor je je domeinnaam achter de @ kunt zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zorgen dat je een domeinnaam registreert en vervolgens dat er ergens een mailserver is die de mail voor dat domein kan ontvangen.
(Lees meer...)
rose
12 jaar geleden
Dit kan niet bij Gmail. Je zal een eigen domein moeten registreren. Dit kan relatief goedkoop door alleen voor een maildomein te kiezen. Bij Mijndomein.nl kost dit 19 euro per jaar. Je kan dan een onbeperkt aantal email aliassen aanmaken. Dit account kan je vervolgens aanmaken in je email programma en vervolgens daarin je eimail ontvangen. Ook kan je de mail via webmail inzien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je kan een domeinnaam (wat achter @ staat) niet wijzigen. Je kan wel een andere huren zoals al eerder vermeld maar dan heb je nog steeds het probleem dat men naar je gmail account kunnen mailen. Gmail heeft namelijk geen redirect optie (stuur mail door van ene domein naar andere). dit is bij sommige domeinen wel mogelijk maar dan niet goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mijnmoerstaal.nl

Ik gebruik hier al jaaaaaren een mailadres en dat werkt prima!

Toegevoegd na 29 seconden:
En is overigens gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding