ik zit vaak op xbox live, en zodra mijn broer dan op het internet gaat op zijn pc, is mijn internet traag, zie beschrijving?

als mijn broer dus op ze pc op internet gaat, heb ik gewoon totaal geen normaal internet meer, alles word traag, maar bij hem niet.
enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je broer aan het downloaden is dan gaat dat ten koste van de rest van de internet snelheid, dus ook jou xbox live. Wat is je internetsnelheid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit je via wifi met je xbox, dan ben je niet bepaald slim. Zorg er voor dat je in de eerste poort van je router zit met de kabel, of liever nog in je modem (soms heeft die 2 poorten) in de eerste poort. Vanaf je modem word internet 50/50 verdeeld tussen die twee poorten, van die 50 procent deelt je router de rest weer op. Zorg dus dat je (ik deed dat stiekem) in de modem je kabel hebt als je modem (in de meterkast vaak) een poort extra heeft.