Welke site is geschikt om fotos te uploaden waarna anderen ze kunnen opslaan?

Ik maak bmx fotos van 5 vrienden van me, ze willen dat ik de mooie fotos doorstuur maar dan moet ik ze allemaal sorteren en mailen en dat neemt aardig wat tijd in bezit.
Op wat voor site kan ik snel zoder kwaliteitsverlies al mijn fotos uploaden waarna ze ter beschikking staan voor anderen om ze op te slaan en zelf gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Dit kan ondermeer met Flickr (http://www.flickr.com/).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Google is erg handig ervoor...vooral google documenten.
Ik gebruik zelf google als browser.
Je kan dan bepaalde mappen delen met vrienden.
Ik vind het erg makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Je kunt dropbox installeren.
Dan moeten je vrienden dat ook doen.

Je kunt Photobucket gebruiken als on-line foto-album.
Gebruik ik zelf ook. Ik heb daar foto's staan van jaren.
Maar wel altijd goed bewerkt en verkleind.
Grote bestanden kan ie ook goed aan.
Het is in basis gratis. Maar wel met reclame.

http://photobucket.com/

Ook ImageShack is zoiets.
http://imageshack.us/

Ik zou bijvoorbeeld "mijn album" afraden,
omdat die nare dingen doet met het comprimeren
van je foto's .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dropbox gebruikt, hoeven de vrienden nog geen dropbox te installeren! Gewoon de link doorsturen, en dan downloaden ze het bestand van de dropbox server.
Je kan ook nog Windows Skydrive gebruiken en binnenkort dan ook Google Drive.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via www.wetransfer.com kun je de foto's uploaden. Je kunt meerdere e-mailadressen invoeren, zij krijgen dan een link en kunnen de foto's downloaden. Werkt heel goed!!