Video van camera naar pc

Ik heb een camera, jvc gr-d50e, voor een opdracht voor school moet ik de opgenomen video bewerken en op cd zetten, maar jammer genoeg krijg ik het bestand niet op mijn pc gezet, ik heb het al geprobeerd met windv en windows movie maker maar het lukt mij niet. Mijn camera is geinstalleerd op mijn laptop. programma's zoals Magix video en AVS video recorder vinden de aangesloten camera wel maar wanneer ik op opnemen druk lukt het mij niet. AVS lukt wel maar te kleine formaat. Magix lukt het helemaal niet, ik kan wel audio opnemen maar geen beeld. Deze computer laat ook mijn aangesloten camera niet zien

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook ik heb deze camera, bij aankoop zit er een CD in de doos met software om deze camera te koppelen met je computer en de beelden te verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is ook niet zo simpel:
Maar er zijn manieren om het op een eenvoudige manier te doen: maar je hebt nodig een D V D recorder.
hiermee kun je je videoband rechtstreeks op een dvd schijf branden, dan is hij meteen gedigitaliseerd, daarna kun je hem bewerken.
Of wanneer je er ander geluid bij wil hebben :sluit je het beeld rechtstreeks aan op de D V D recorderen laat je het geluid van b.v een CD via een mengpaneel naar de geluids ingang van de D V D recorder lopen.
Ik heb op deze manier al mijn banden overgezet op D V D .
Als het geluid momenteel goed is en het niet wild veranderen,he je alleen een D V D recorder nodig.
Hopende je van diest te zijn geweest.
Veel plezier toegewenst.