Hoe zorg ik er voor dat mijn computer vanacht niet uitvalt?

Ik ben namelijk iets aan het downloaden en wil hem dat de hele nacht laten doen, maar ook al vink ik aan dat de computer niet automatisch naar slaapstand gaat, doet hij dit na enkele uren toch, hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Configuratiescherm > systeem en beveiliging > energiebeheer > wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat > de computer in slaapstand zetten na: nooit > wijzigingen opslaan > kruisje

Dit geldt voor een windows besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was het probleem inderdaad.
Oo hoge prestaties had ik hen eerder op nooit gezet maar niet bij geballanceerd, en dat was t probleem dus. Thanks.

Andere antwoorden (1)

Zet hem op het bureaublad en leg een zwaar boek op de spatiebalk.