weet iemand hoe er beltegoed kan "verdwijnen "??

Altijd goed te spreken geweest over T-Mobile prepaid ..echter op 19 feb begon mijn telefoon uit het wilde weg smsjes t versturen ...dit grapje koste mij die dag 15 euro beltegoed . Ik heb op 7 maart een nieuwe telefoon gekocht ( samsung galaxy y) en mijn oude simkaart erin geplaatst. Nu heb ik een internet bundel geactiveerd , zodat ik vrij kan internetten voor max. 10 euro per maand , alleen ondanks dat ik niet bel /sms enz ....verdwijnt er geld van mijn prepaid kaart ( dus náást die max. 10 euro voor internet)
Als ik op de site kijk , en inlog staat er gewoon dat mijn internetbundel actief is ....!
zelfs de mensen bij de t-mobile winkel snappen er niks meer van !
Kan het zijn dat mijn kaart gehacked is of iets dergelijks???
Want mijn btg verdwijnt gewoon
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
kan je zien waar die smsjes heen gaan?
bekende adressen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja , das wel bekend ...dat waren allemaal bekenden die ik met oud en nieuw een sms had gestuurd ...op 19 feb begon de tel. dit ineens uit zichzelf te doen, en maar liefst 8 keer ( en dat telkens naar 20 mensen ..tel maar uit !) .....dit probleem is inmiddels opgelost maar nu begint het internet een beetje een dure grap t worden en verdwijnt er ten onrechte btg .... en als we kijken ,hebben we toch echt de maandbundel van tmobile geactiveerd . Wij en de mensen van de plaatselijke tmobile shop begrijpen er nix meer van !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tmobile blijven stalken... Zij moeten dit oplossen... Als jij niet belt en er verdwijnt toch belte goed... Is het hun fout...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat snap ik , en zal ik zeker ook blijven doen , maar mijn vraag is of iemand weet hoe dit kan....maar toch weer een puntje voor jou

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik lees dat jij in een vervelende situatie bent beland !

Er is een keer een soortgelijke vraag gesteld hier. :)

Ik heb hem voor je in de bron geplaatst.

Kom je er nog niet uit, hoor ik graag van je.

Succes! :)