Ik kan geen mails versturen via mijn mail. heb website gekocht en wil nu mails versturen. binnen komende mail werkt wel. wat doe ik verkeerd?

SMTP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je smtp moet kloppen met je internetprovider.

Als ik met mijn laptop elders in een draadloos netwerk inlog, dan kan ik via mijn windows mail wel mail ontvangen via de pop, maar versturen werkt niet, omdat mijn smtp dan niet klopt met mijn internetprovider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C4th: "Ik niet bij een internetprovider maar heb een site gehost bij een webhosting bedrijf. of geld dit hier ook voor dat de internetprovider hier wat in voorziet? "
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij die mailtjes wilt versturen vanuit je eigen mailprogramma, dan moet je de smtp gebruiken die je ook voor je eigen prive-mailtjes gebruikt, anders gaan de mails er niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor de tip zal nog even proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je het nog even weten als het gelukt is?