Omdat het anders niet Veilig is want bv jij bent rijk hackers kijken in het telefoonboek hacken je email en door je email te hacken kunnen ze alles va
Je hacken waarom denk je dat je je email noot mag geven aan onbekende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Bedankt,is me duidelijk.

Andere antwoorden (1)

Omdat het een telefoonboek is en geen boek voor e-mailadressen. Ik zou het ook niet zo op prijs stellen als mijn e-mailadres overal bekend is. Maar dat is misschien persoonlijk.
Ja, misschien zou het makkelijk zijn, maar als je van iemand het e-mailadres wil en je hebt zijn telefoonnummer, kun je het die persoon dus heel makkelijk zelf vragen... :-)