welke alternatieven worden geadviseerd voor de HP 920 XL cartridges?

Er wordt zoveel aangeboden; sommige cartridges met chip, andere zonder. Ook de inhoud verschilt. Ik heb net die nieuwe printer en begrijp er niets van!

Toegevoegd na 12 uur:
De XL zwart is 49 ml, de XL kleuren zijn 11 ml, begrijp ik op sommige sites. HP geeft zelf geen inhoud maar alleen gemiddeld aantal pagina's; zwart is 1200, kleur is 700. Sommige compatibels hebben geen chip, andere weer wel. Bij remanufactured cartridges denk ik aan WeCare, maar die biedt nog geen HP 920 XL aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem gewoon de orginele van HP ik heb toen een Bmerk genomen zonder chip (je moest de chip van de orginele halen en op het bmerk plakken) kreeg er slechte printen uit ook als ik deze wel goedkoper de orginele ook al is hij duurder. de xl betekend gewoon dat er meer inhoudt in zit en dus wat duurder is.

Toegevoegd na 2 uur:
Biij 123 inkt zie je wel hoeveel erin zit en deze wel biedt zie bij de bron de site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel, dat probleem met die chip varieert ook per aanbieder en was deels reden van mijn vraag.