Als ik en filmbestand wil produceren met Movie Maker valt mijn PC uit, hoe kan dat? zie beschrijving?

Ik heb een film gemaakt op Windows Movie Maker.Alleen elke keer als ik er een filmbestand van wil maken valt mijn computer ineens uit. Dat overzetten duurt ongeveer een kwartier. Weet iemand waarom mijn PC uit valt en wat kan ik hieraan doen, of weet iemand hoe ik mijn Windows Movie Maker Project sneller om kan zetten naar Video bestand. Via internet of ander programma, etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1 van de meest gewone oorzaken waardoor een pc uitvalt is warmte
Aangezien je bezig bent met video bewerking denk ik dat je cpu en en geheugen overuren draaien
je zegt dat ie uitvalt op het moment dat je de videobestand probeert te maken dus je videokaart kan het blijkbaar wel aan aangezien deze dus minimaal gebruikt wordt tijdens dit proces de kans het groots dat je HD te warm word of je geheugen brak is
zie je ook een foutmelding ?
meestal als je niets ziet is het echt een warmte probleem
hoor je de ventilators ook loeien ?
als je opstart krijg je dan de waarschuwing systeemherstel ? o.i.d

en ander is het toch iets met je geheugen vermoed ik te weinig of geheugenbankjes van mindere kwaliteit of verkeerde soorten bij elkaar gemengd
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt erop dat je CPU oververhit, met een film renderen wordt je CPU meestal 100% belast.

Download installeer en draai:

http://www.alcpu.com/CoreTemp/

Geef daarna op hoe warm je CPU normaal is (als je niks doet) en als je een paar minuten rendert.