Wie kan mij helpen met opstartproblemen computer?

Mijn computer start niet meer automatisch zelf op. Het scherm geeft aan dat de NTLoader ontbreekt. Als ik via F12 naar het bootmenu ga, en de computer op die manier opstart, doet hij het wel. Iemand tips/trucs??
De computer draait op Windows XP.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De CD van WIN XP erin doen, afsluiten en weer opstarten dan het repair programma draaien. Als je dat gaat doen, WEL GOED LEZEN HOE !!!!! je dat moet doen. Anders ben je alles kwijt.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit waarschijnlijk een usb stick of cdrom in, haal deze eruit dan zal het werken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bios staat heel vaak ingesteld om van CDROM of USB stick te booten. Dus dat kan het zeker zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas zit er bij het opstarten nooit een CD-Rom in. Dus helaas is dit niet de oplossing..Toch bedankt voor de reactie!