Nee hoor. Die cheats zijn er om gebruikt te worden. Wel kan je na het gebruik van cheats sommige "Achievements" niet meer behalen. Ook zijn er cheats die niet meer ongedaan gemaakt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, de cheats zijn echt IN het spel, dus je doet niks met je Playstation zelf. (Als je wat meer uitleg wilt moet je het maar even zeggen).