Als ik een stuur tweet naar iemand die ik wel volg maar hij mij niet en ik stuur vb; @naam hoe gaat het? Kan hij dat dan lezen?

ik stuur iemand een tweet, ik volg hem maar hij mij niet, en ik wil dat hij het leest, doe je dat dan met een reply? vb; @naam, hoe is het? Of moet dat anders, ik heb namelijk het vermoede dat deze persoon mijn tweet niet kan lezen... (ik gebruik dan een reply) Kan het er ook aan liggen dat ik geen volgers heb, moet je volgers hebben om tweets te kunnen sturen? Het is een moeilijke vraag maar ik hoop op antwoord!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

wanneer je het @naam gebruikt zou deze persoon het moeten zien. let erop dat dit aan elkaar staat. het moet ook de gebruikersnaam zijn en niet de echte naam van deze persoon. Volgers hebben hier niets mee te maken. Je kunt iedereen een tweet sturen of deze persoon jou volgt of niet.

degene kan jouw tweet alleen lezen als jij je account niet beveiligd hebt (met een slotje) als je wel een slotje hebt kan diegene jouw tweet niet lezen. als je dat niet hebt krijgt hij/zij hem wel gewoon als je de goede naam doet

Ja, dit kan wel! Tenzij diegene zijn account op een slotje heeft staan, maar anders kan het gewoon!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100