Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer komt de ipad 3 uit?

Ik dacht dat het 7 maart was (vandaag dus) maar ik zie het nergenst.... zelfs niet op de de apple site dus ik denk niet dat hij vandaag nog uit komt ....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
565

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Vanaf 16 maart te koop.

http://www.ipad3nieuws.nl/

Toegevoegd na 50 seconden:
Deze datum geldt overigens niet voor Nederland en de rest van Europa. Deze datum is tot op heden nog onbekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad 3 wordt vandaag gepresenteerd in Amerika (woensdag 7 maart 2012). De presentatie zal waarschijnlijk niet op tv te zien zijn, maar morgen of vanvond kan het op het nieuws komen. Misschien is de presentatie op internet te volgen. ik weet niet precies het tijdstip.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanavond om 19:00 Nederlandse tijd, is er een speciale event, daar wordt wss de iPad 3 aangekondigd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt verwacht dat hij een week na de onthulling in de winkel komt (Amerika) maar daar is verder geen duidelijkheid over en de Nederlandse release zal nog later zijn waarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 23 maart is die in de benelux te koop.
Een week later dan in Amerika.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding