Wanneer komt de ipad 3 uit?

Ik dacht dat het 7 maart was (vandaag dus) maar ik zie het nergenst.... zelfs niet op de de apple site dus ik denk niet dat hij vandaag nog uit komt ....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Vanaf 16 maart te koop.

http://www.ipad3nieuws.nl/

Toegevoegd na 50 seconden:
Deze datum geldt overigens niet voor Nederland en de rest van Europa. Deze datum is tot op heden nog onbekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad 3 wordt vandaag gepresenteerd in Amerika (woensdag 7 maart 2012). De presentatie zal waarschijnlijk niet op tv te zien zijn, maar morgen of vanvond kan het op het nieuws komen. Misschien is de presentatie op internet te volgen. ik weet niet precies het tijdstip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanavond om 19:00 Nederlandse tijd, is er een speciale event, daar wordt wss de iPad 3 aangekondigd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt verwacht dat hij een week na de onthulling in de winkel komt (Amerika) maar daar is verder geen duidelijkheid over en de Nederlandse release zal nog later zijn waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf 23 maart is die in de benelux te koop.
Een week later dan in Amerika.