Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe bevestig je je e-mailadres op windows live?

er staat dat ze een mail zullen sturen naar je postvak-in maar ik zie het niet? hoe komt dat en hoe moet dat?

Toegevoegd na 13 uur:
dit staat er:

E-mailadres bevestigen
justine.coudron@hetlevenvaneenloserfanclub.be is gemaakt als Windows Live ID, maar het e-mailadres moet worden bevestigd voordat de Windows Live ID kan worden gebruikt. Het adres kan worden bevestigd door de instructies te volgen in de e-mail die we naar justine.coudron@hetlevenvaneenloserfanclub.be hebben verzonden.


Als je geen toegang tot dit e-mailaccount hebt, kun je de Windows Live ID nu wijzigen.
Nog een e-mail nodig om de Windows Live ID te bevestigen?

waar moet je dat bevestigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
836
capthavoc
12 jaar geleden
Ik vermoed dat je je alternatieve email adres bedoelt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je moest geen alternatief e-mailadres ingeven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

waarschijnlijk staat die dan bij de ongewenste mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de spam map,heb je adres goed ingevult,ik zou voor
zekerheid hem nog een x versturen. het kan altijd gebeuren dat je hem niet kan bevestigen.i
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is hebben ze van LIve een mailtje gestuurd naar justine.coudron@hetlevenvaneenloserfanclub.be hierin staat een blauwe link, klik hierop je komt nu op de website van live . Hier staat als het goed is dat je e-mail adres ok is
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding