Heeft iemand ervaring met Browserdefender.com ?

Met de Browser Defender-werkbalk kunt u veilig op internet surfen dankzij de website-beoordelingen die tijdens het surfen worden weergegeven. Als u een website bezoekt, wordt het adres door onze server gecontroleerd en wordt er door Browser Defender een veiligheidsbeoordeling weergegeven op basis van mogelijk schadelijk gedrag of bedreigingen die aan de website zijn verbonden.

Controle vooraf lijkt me handig ... maar een extra werkbalk niet ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je PC Tools gebruikt waar Browser defender in zit.
Je krijgt geen extra toolbar, enkel een extra symbool op jouw toolbar. Deze komt voor de URL ruimte te staan.
Zeer handig tijdens het browsen want er zitten meer en meer slechte sites tussen heden ten dage, en je kunt handmatig ook adressen invoeren om deze te laten testen.