Als ik bij Ziggo inlog, krijg ik alleen mijn nieuwe mails te zien, de oude zijn alleen zichtbaar op mijn @home account. Hoe krijg ik ze wel te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

waarschijnlijk haal je ze dan binnen via outlook o.i.d ?
kijk dan even bij de settings van je email programma onder account naar " copy van de mail op de server laten staan
zet daar even een vinkje
vanaf dan gaat het wel goed maar de oude mailtjes zul je niet zien
je kan hooguit de mailtjes door sturen naar een ander email adres en vanaf daar weer terug sturen
misschien is er een exporteer mogelijkheid ??
maar dat werkt meestal niet bij webmail naar outlook

Toegevoegd na 1 minuut:
let wel als je dat doorsturen en terugsturen probeert dan je niet meer kan reageren op die mailtjes
want dan gaan ze terug naar het ander email adres
en niet naar de originele schrijver
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je bedoeld als je gewoon via je normale email inlogt dan zie je alles en als je via je webmail inlog alleen je nieuwe.
Als je dat bedoeld klopt dat ook op het moment dat je je email thuis opend met je mail dan worden ze gedownload naar je harde schijf en staan ze niet meer bij de provider dus zie je ze niet meer op je mailaccount