Het beltegoed op mijn Iphone is op, zonder dat ik gebeld heb of gesmst?

Hallo,
Ik heb 2 dagen geleden een Iphone 3GS gekocht. Ik heb hem vanmiddag opgewaardeerd met 20 euro. Ik kreeg net een sms dat mijn beltegoed laag was, en het was ineens maar 4 euro. Ik heb verder niet gebeld, en maar een sms gestuurd. Ik heb internet wel gebruikt, bv. youtube, maar mijn Iphone is verbonden met ons netwerk thuis (dus WiFi). Ik vind het heel vervelend dat ineens bijna 20 euro gewoon weg is.. Ik heb nog een paar dingen geprobeerd bij de netwerk instellingen, maar ik weet niet of ik het goed doe..
Kan iemand mij alstublieft hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (4)

Het kan dat je iPhone automatisch de snelste verbinding pakt, dus misschien is dat je 3G en als je dan geen onbeperkt internet abbonoment hebt kan dat de oorzaak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door als je internet wilt gebruiken 3G uit te zetten en alleen Wi-Fi aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij instellingen-algemeen-netwerk, kun je zowel 3G als mobiele data uitzetten.
Probeer sms In sms gedrachtscode de sms diensten te blokeren. Het kan zijn dat je sms jes krijgt en daar dus voor betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opgelet kijk snel al uw instellingen na. Het kan dat er per dag gemakkelijk 100 € "verdwijnt als de instellingen niet goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet mobiel data uit ! Zet data rooming uit ! In je even geen geen wifi hebt pakt het gewoon via jou bel tegoed . Ook al heb je geen data op je abon dan gaat het van je bel te goed . Dus zet uit die mobiele data . Succes .