Dual screen uitschakelen op een bedrijfs computer?

Er vond laatst een computer wissel plaats en sommige computers zijn van 2 schermen naar 1 gegaan, het probleem is dat het bedrijf de split adapters mee namen maar de computers niet terug hebben gezet van 2 schermen naar 1. Het inlog scherm zit op het scherm dat er niet meer is hoe zet ik die pc's terug naar 1 scherm zonder in te loggen? (Ik weet niet of er gebruik word gemaakt van een extra driver)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het simpelste is natuurlijk het scherm van je buurman even lenen en aansluiten op jouw pc. Keurig inloggen (daar is scherm 1) en vervolgens op dat scherm met rechtermuisklik of via start/control panel naar display(opties) te gaan Daarna via change appearance de instellingen wijzigen.

Je kunt ook domweg jouw eigen scherm op de andere uitgang zetten. Dan kun je verder alles doen als boven. Is misschien wel eenvoudiger.

Ik heb geen W7 en geen NL OS, dus ik weet niet zozeer de juiste namen van de opties. Misschien helpt iemand anders.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk overigens, dat ze geen 'splitadapter' hebben gebruikt, omdat dat niet nodig,. Nagenoeg iedere grafische kaart heeft twee uitgangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
San zou ik het moeten zien en proberen... Sorry