Is het mogelijk om als je word opent dat je standaard met een specifiek template begint?

80% van alle Word Documenten maak ik met een specifiek elke keer overeenkomende opmaak. (koptekst/voettekst en inhoud stuk.

Nu open ik telkens mijntemplate.dotx om dat template te gebruiken, maar ik wil als ik word in het algemeen open dat meteen dat template wordt geladen.

Kan dat?

Toegevoegd na 27 minuten:
Office 2010

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Office 2010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat gebruik ik ook en daarin vindt je die optie

Antwoorden (2)

Ik weet niet met welke versie je werkt, maar in de versie van 2010 kun je dit via de help-functie achterhalen als je gaat zoeken op "sjablonen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2010, zal kijken!
Je moet het document eerst opmaken, dan opslaan als NORMAL.DOT in de map : C:\Users\owner\AppData\Roaming\Microsoft\Templates

(owner vervangen met je username)