Hoe zet ik een foto die ik met de ipad heb genomen deze afbeelding in een advertentie?

Ze staan niet in een map, althans, ze staan in iets dat " fotorol" heet.

Toegevoegd na 1 uur:
Dus ik kan niet " upload foto" selecteren, het is lichtgrijs en het geeft mij niet de mogelijkheid om naar een fotobestand te gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou via itunes eea over kunnen zetten. Persoonlijk heb ik op mijn ipad webDav nav geinstalleerd. Hiermee kan je je ipad aan een wifi schijf koppelen en data heen en weer kopieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de foto ook naar jezelf toe mailen en vervolgens in de advertentie plaatsen.

Als je op de ipad op de foto klikt, komt onderaan een soort van een menu. Met het pijltje kun je o.a. de foto mailen.