De aan- en uitknop even ingedrukt houden wil wel eens helpen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ctrl-Alt-Delete en dan naar taakbeheer en eea uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk bij het opstarten van je computer na het startscherm op F8.
Je krijgt dan een keuzescherm met veel opties.
Kies eruit in volgorde: toen de computer nog goed op startte, veilige modus, systeemherstel
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal zijn 2 manieren oplossend:
-manier 1: Ctrl en Alt + Delete
Dan taakbeheerder, programma sluiten.

-manier 2: De uitknop van de computer/lap-top 5 seconden indrukken, dan gaat het uit, en daarna weer opstarten.