Geen 1 want iOS ondersteund geen flash.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel via cydia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet? Ik dacht dat alleen safari geen flash ondersteunt?
Powergen
12 jaar geleden
@larslars Dat is een hele klus en ook niet goed voor je iDevice. @ric.. nee echt niet.
Daar heb je Photon voor (wel prijzig, overigens).

Toegevoegd na 6 minuten:
Ook heb je nog Puffin en vBrowse, maar Photon kwam als beste uit de bus.
Als je in de AppStore op 'flash browser' zoekt, krijg je er nog meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet mogelijk. Apple heeft daar ook haar regels voor. Apple zegt dat Flash veels te veel stroom verbruikt en dat er een cursor aanwezig moet zijn (zoals de muis op je computer). Maar er wordt hard gewerkt aan vervangers. Zoals HTML-5. En uiteraard ook mobiele versies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skyfire ondersteunt flashvideos