De nieuw aangekochte laptop wil niet verbinden met het draadloos internet?

Mijn broer heeft vandaag een nieuwe laptop gekocht en de laptop wil niet verbinden met de draadloze netwerk.

Wiki staat aan
kan andere draadloze netwerken vinden van de buren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd te resetten, trek even de stekker uit de wifi. Haal internet er even af en start het dan na paar minuten opnieuw weer op. Ook de laptop opnieuw opstarten. Grote kans dat je dan wel je eigen wifi kunt vinden. Daarna het wachtwoord invullen en dan zou je laptop het moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenop dat internetkastje zit een knop heb je daar al op gedrukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleer ook de bedrading even goed. Aangezien jouw netwerk niet in de lijst staat en je buren wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat je router op verborgen staat. Even de handleiding doorlezen: dmv een knopje kun je tijdelijk open stellen en contact zoeken en maken