Wat kan er de oorzaak van zijn dat ik sommige e-mails van GoeieVraag niet ontvang?

Voor GV gebruik ik een Hotmail adres. De meeste e-mails met berichten, antwoorden en reacties komen normaal binnen, maar sommige e-mails krijg ik nooit te zien. Hoewel ik me daarvoor dus wel heb aangemeld.

Die e-mails zitten ook niet in de spammap. Ik ontdek ze pas als ik naar de website ga. Dan blijk ik een bericht te hebben ontvangen of zie ik opeens dat er een reactie is geplaatst bij een antwoord.

Wat kan de oorzaak daarvan zijn?

Pieter2011
12 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik kreeg sinds die migratie van gisteren helemaal geen mails meer, nu wel weer.
Pieter2011
12 jaar geleden
Het overkwam me meerdere keren de afgelopen weken. Zou het aan GV liggen? Volgens mij heb ik bij Funda hetzelfde probleem. Ik vind het heel vervelend om te zien dat iemand gereageerd heeft op een antwoord en ik niets van me laat horen...
Ritsuka
12 jaar geleden
Geen idee, je kunt een mailtje naar beheer sturen om het te vragen

Het beste antwoord

het betreft hier een foutje van gv.
meerdere mensen ontvangen geen notificaties meer, terwijl ze die wel hebben aangevinkt.
op het gv forum is het ook al gemeld.
ik ga er van uit dat er aan wordt gewerkt.
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Dank je wel, Rieneke! Dan ga ik de vraag sluiten (zodra dat kan).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de beheerder van het GV forum moet het nu opgelost zijn.
Pieter2011
12 jaar geleden
Raar overigens dat GV dat niet even op de website meldt...