Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb voor mijn Toshiba p300 een nieuwe zwaardere accu gekocht, alleen hij laad niet op, icoon blijft oranje krijg de melding accu wordt niet geladen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
506
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus..... Je vraag is:

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je de verkeerde adapter gebruikt. Kijk maar eens goed of je meerdere adapters hebt en probeer die dan maar eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat als je de originele adapter hebt die bij die laptop hoort.Dat een van de contacten van de laptop en de batterij elkaar niet raken,of dat er nog een beschermfolie op zit.Mag er wel van uitgaan dat de spanning wel dezelfde is met die van de vorige batterij.Laat anders die laptop maar eens een hele nacht onder de stroom staan.En anders zou ik de batterij weer retour sturen naar de leverancier waar hij vandaan komt met een brief.Dan kunnen zij hem daar ook eens aan een test onderwerpen.Maar het kan gerust zo zijn dat als ie een hele nacht onder de stroom heeft gestaan de batterij wel laad.Daar ik dit zelf met een imitatiebatterij voor een mediaplayer ook meegemaakt heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding