Hoe verwijder je mail adressen als je een nieuwe mail wilt maken zie uitleg?

Als ik een nieuwe mail wil verzenden dan voeg ik de contactpersoon toe, maar omdat ik een paar keer het mail adres verkeerd heb ingevoerd komen die te voor schijn. Hoe kan ik deze verwijderen?

Heb al bij contactpersonen gekeken maar daar staan ze niet bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ze niet in je contacten staan zal het liggen aan autoaanvullen. Als je de geschiedenis voor autoaanvullen wist zal het beter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je contacten verwijderen

greetz jp