Wat moet ik doen als mijn computer scherm alles ondersteboven weergeeft?

Ik drukte ergens op (weet niet op wat) op mijn toetsenbord. En toen stond alles op mijn computer (word document, pictogrammen, internet pagina's enz) ondersteboven. Hoe krijg ik het weer normaal?

Toegevoegd na 8 minuten:
Heb het alweer opgelost. kan de vraag niet sluiten (pas over 50 minuten. dus hoef geen antwoord meer. bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat deed een collega van mij vorige week ook. Ik weet niet hoe ze het heeft opgelost...
Amadea
12 jaar geleden
Met Ctrl + Alt + > (of <, of ˄, of ˅ ).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon je computer omdraaien.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je op ctrl+alt+pijltje naar beneden gedaan. Je moet op ctrl+alt+pijltje naar boven klikken om het beeld weer normaal te krijgen. We horen het graag als het is gelukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ctr-alt-pijltje, maar dit verschilt per pc