Hoe kan ik Apple bereiken als ik een idee voor een app heb?

Dus een telefoonnummer of emailadres. Het liefst in het Nederlands

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Hier is een site(nederlands),kijk even of er iets tussen zit voor u:

http://www.apple.com/nl/support/contact/
fremar
12 jaar geleden
Je kunt ook zelf de App ontwikkelen, er zijn op het internet en in de boekenwinkel heel veel handleidingen te vinden hoe je zelf een app maakt. Je kunt ook een bedrijf of persoon inhuren om de app te ontwikkelen.

Er zijn ook apps waarmee je makkelijk apps kunt maken, zoals appmaker.

Als je een goed idee hebt kun je het beter zelf ontwikkelen, dan zijn de eventuele inkomsten voor jezelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is over het algemeen de bedoeling dat je zo'n app zelf op de markt brengt. Sowieso houdt Apple Nederland zich niet bezig met software-ontwikkeling.

De meeste apps op de iPhone App Store zijn niet door Apple ontwikkeld maar door derden. Zie bron voor het ontwikkelaarsprogramma van Apple.