Weet iemand een oplossing voor dit youtube partnership probleem?

Hallo,

youtube heeft met mij contact opgenomen en ze zeggen dat ik youtube-partner mag worden dit betekend dat je geld kan verdienen via google adsense voor video's op youtube. Nu heb ik alleen een probleem, ik ben geen 18 en ik heb al eens een adsense account aangemaakt voor een website en die was geweigerd en nu kan ik die (waarvoor ik me moeders naam gebruikte) niet meer gebruiken. Weet iemand hiervoor een oplossing? je mag geen 2 adsense accounts hebben en ik weet zeker dat ik hier nu niet meer van kan slapen omdat ik zo blij was dat ik dit kreeg en nu kan het niet eens.
AUB help mij!!

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ten eerste wil ik je meegeven dat je in het "vernieuwde YouTube" geen partner hoeft te zijn om je AdSense aan te sluiten. Elke gebruiker heeft deze mogelijkheid. Maak simpelweg een nieuw Gmail adres aan, en zet deze (als dit mogelijk is) op de naam van je vader. Als dit niet mogelijk is kan je altijd een andere geboorte datum invullen en het account op je eigen naam zetten. Tot slot wil ik je er op wijzen dat verdienen via YouTube niet bepaald hard zou gaan, je zal met een gemiddelde video zo'n €0,6 - €0,8 per 1.000 views krijgen. Verder wens ik je veel succes met je YouTube partnership.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is tegenwoordig niet meer dan 2 cent per 1000 views. Echter is het gemiddelde per bannerklik ongeveer 10-30 cent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je toch iets fout met je account. Sinds de invoering van de video's vóór dat de originele video begint krijg je gemiddeld 60 tot 80 cent per 1.00 views. In dit gemiddelde zijn natuurlijk ook de bannerkliks meegerekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij raad me aan om gewoon een nieuwe adsense account te maken met een nieuw gmail adres en deze op mijn vaders naam te zetten en die dan gebruiken voor de uitnodiging van youtube? is dit zeker niet stafbaar? het zou heel zonde zijn als mijn account over een paar jaar verwijderd zou worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat nergens aangegeven dat het niet toegestaan is om 2 accounts in bezit te hebbem. En daarbij, wat is er mis mee als je moeder én vader een account hebben?