Ik maak online een digitaal fotoboek, en hierin wil ik een foto van een plaats in NL naar een plaats in LU. Hoe krijg ik dit mooi en groot genoeg?

Ik wil dus, bij voorkeur in Google Maps, de aangewezen route in het online fotoboek verwerken. Als ik het plaatje vergroot, dan wordt de kwaliteit te slecht voor het album. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik ga er van uit dat je een printscreen gemaakt hebt van die route in google maps.
als je iets verder inzoomt in google maps zodat je een deel van de route ziet. en zo meerdere afbeeldingen nodig hebt om de route volledig als afbeelding te krijgen dan kan je achteraf in een eken programma al die afbeeldingen aan elkaar plakken tot 1 grote afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik Google Earth en sla de route als een jpg.